Asiointi kanssamme korona-aikana

Koronavirukseen varautuminen ja ennaltaehkäisy Biliassa

Meille Biliassa asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuus on ensiarvoisen tärkeää. Palvelemme kaikissa toimipisteissämme normaalisti ja turvallisuuden takaamiseksi olemme ryhtyneet ennaltaehkäiseviin toimiin.

  • Jos tunnet hiemankaan oireita tai tiedät olleesi oireilevan/altistuneen/sairastuneen henkilön lähistöllä, pyydämme Sinua jäämään kotiin - palvelemme Sinua mielellämme puhelimitse ja sähköpostitse. Myös chat auttaa Sinua akuuteissa asioissa.
  • Autokaupat on mahdollista hoitaa täysin sähköisesti. Nettisivuiltamme saa hyvityshinnan asiakkaan nykyiselle autolle, rahoituspäätöksen voi hakea valmiiksi ja voimme toimittaa auton asiakkaalle kotiin. Autohakuun >>
  • Huollon asiakkaita palvelemme myös nettivarauksen kautta. Lisäksi voimme noutaa auton ja palauttaa sen huollettuna noutopalvelumme avulla. Lisätietoa noutopalvelusta >>
  • Mikäli autossa on korjausta vaativa vaurio, kuvat vauriosta voi lähettää myös nettisivujen kautta, jolloin ei tarvitse tulla paikan päälle vahinkotarkastukseen. Lisätietoa >>
  • Kaikilla Bilian asiakkailla on mahdollisuus käsien puhdistamiseen.

Tiloissamme on asiakkaiden käyttöön tarkoitetut wc-tilat ja wc-tilojen siivousta on myös tehostettu. Lisäksi tiloissamme on käsidesiautomaatteja ja käsidesipulloja käsien desinfiointiin.

  • Tarjoamme asiakkaillemme käyttöön myös kasvomaskeja ja suosittelemme asiakkaillemme kasvomaskin käyttöä asiakaspalvelutilanteissa. Bilian henkilöstöä on ohjeistettu käyttämään kasvomaskeja asiakaspalvelutilanteissa.
  • Toimipisteidemme infotiskeillä ja huollon palvelutiskeillä on suojapleksit.
  • Asioidessaan Biliassa asiakkaan ja asiakaspalvelijan tulee noudattaa turvaetäisyyksiä (2 metriä), jotta lähikontaktin välttäminen on mahdollista. Lähikontakti tarkoittaa fyysistä kontaktia tai oleskelua kasvotusten tai samassa tilassa alle kahden metrin etäisyydellä yli 15 minuutin ajan.
  • Bilian tiloissa asioidessaan asiakas voi asioida turvallisesti, sillä asiakaspaikat ovat riittävän etäällä toisistaan ja väljästi järjestetty.
  • Olemme tehostaneet siivousta, tilojen ja kosketuspintojen puhdistamista tehdään aktiivisesti. Olemme myös ohjeistaneet henkilöstöämme autojen desinfiointiin koeajojen ja huoltojen yhteydessä. Lisäksi maksupäätteet desinfioidaan käytön jälkeen.
  • Edellytämme myös henkilökunnaltamme erityisen hyvää käsihygieniaa niin käsien saippuapesun kuin käsidesin käytön kautta ja luonnollisesti emme kättele missään tilanteissa.

Bilian suunnitelma lähikontaktien tosiasialliseen välttämiseen (Tartuntatautilain 58 h pykälän mukainen suunnitelma) löytyy täältä >>.

Teemme kaikkemme, että Biliassa asiointi on jatkossakin mahdollisimman turvallista. Seuraamme tilanteen kehittymistä ja päivitämme ohjetta tarvittaessa. Toivomme kaikilta malttia sekä jokaiselle terveyttä tässä poikkeuksellisessa tilanteessa.

Ystävällisin terveisin,

Mats Lille
toimitusjohtaja

Asiakastiedote 4.3.2021