Täytä lomake

Haluatko antaa meille palautetta? Kerro meille risut ja ruusut koskien toimintaamme, jotta voimme kehittää edelleen palveluamme. Bilia kiittää.
sähköpostitse
puhelimitse
postitse
en halua yhteydenottoa
Käsittelemme kaiken saamamme asiakaspalautteen ja reklamaatiot toimintajärjestelmämme mukaisesti. Vastaamme palautteisiin mahdollisimman nopeasti. Ratkaisemme palautetapahtuman tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa sopien. Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi ) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).