Volvo tekee V90-kampanjan jalkapallolegenda Zlatanin kanssa

8. kesäkuu 2016

Volvo tekee yhteistyötä jalkapalloikoni Zlatan Ibrahimovićin kanssa V90-sportswagonin Euroopan lanseerauskampanjassa jalkapallon Euroopan mestaruuskilpailujen alla. Kampanja käynnistyy tänä iltana kansallisilla televisioasemilla ja sosiaalisen median
kanavissa.

Entinen Paris Saint-Germainin pelaaja ja pitkäaikainen Volvo -fani muistelee kampanjassa nousuaan vaatimattomista oloista Malmön kovilta kaduilta kansainväliseksi urheilutähdeksi. Euroopan mestaruusturnaukseen parhaillaan valmistautuvalla Ibrahimovićilla on läheinen side ruotsalaiseen automerkkiin.
– Olen iloinen voidessani tehdä jälleen yhteistyötä Volvon kanssa. Olen nähnyt uudet autot ja ajanut ja testannut niitä. Ne ovat fantastisia. Aivan kuten minä, Volvo on kulkenut omia polkujaan ja uskaltanut ajatella eri tavalla. Edellinen yhteinen kampanjamme oli hyvä, mutta tällä kertaa se on Made by Zlatan, Ibrahimović kertoo.
– Kampanja juhlistaa yksilöllisyyttä – sitä voimaa, joka piilee kyvyssä ajatella eri tavalla. Zlatanin ja Volvon matkalla on monia yhtäläisyyksiä. Emme olisi päässeet nykyiseen asemaamme, jos olisimme tehneet asiat samalla tavalla kuin kaikki muut, kertoo Volvo Car Groupin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintojen johtaja Anders Gustafsson.
Volvo ja Zlatan työskentelivät yhdessä jo vuoden 2014 ikimuistoisessa kampanjassa, jossa ilmiömäinen alkapalloilija tulkitsi Ruotsin kansallislaulua ja metsästi maan kaukaisissa metsissä.
Uusi V90 on jatkoa Volvon upealle sportswagon-mallistolle. Se nostaa premium-farmarit uudelle tasolle ylellisyyden, materiaalien ja viimeistelyn suhteen, mutta on samalla säilyttänyt autotyypille ominaiset käytännölliset ominaisuudet. Volvo V90 sisältää runsaan vakiovarustuksen, johon kuuluvat mm. suurten eläinten havaitsemistoiminto ja toisen sukupolven puoliautonominen Pilot Assist -ohjaustekniikka.
Uusi V90-kampanja käynnistyy 30. toukokuuta kello 21.15 Suomen aikaa kansallisilla televisioasemilla ja sosiaalisen median kanavissa. Musiikin siihen on säveltänyt Hans Zimmer, joka on Oscar-palkittu säveltäjä useiden huippuelokuvien, kuten Gladiaattori, Pirates of the Caribbean, Inception ja Interstellar, takana.
– Olen aina ollut ruotsalaisten supertähtien, kuten Abban ja Zlatanin, fani. Tämä projekti yhdessä Volvon ja Zlatanin kanssa tarjosi minulle parhaat puolet Ruotsista. Yhteistyö on ollut todella palkitsevaa, Hans Zimmer toteaa.

Tässä otos tulevasta

30.5.2016