Volvo Cars esittelee urheilulliset S90 ja V90 R-Design -mallit

22. kesäkuu 2016

Volvo on esitellyt suorituskyvyn innoittamat R-Design-versiot uudesta S90- sedanista ja V90-farmarimallista.

S90 ja V90 R-Design -mallien keskeinen elementti on kehittynyt urheilullinen alusta, joka tarjoaa dynaamisen ajokokemuksen.
– R-Design tuo 90-sarjan eleganteille sportswagon- ja sedan-malleille urheilullista särmää ja voittoisan yhdistelmän sporttista ajettavuutta ja upeaa muotoilua, kertoo Volvon markkinointi-, myynti- ja asiakaspalvelujohtaja Björn Annwall.
R-Design-malleissa on uusi keulamuotoilu sekä spoileriin integroidut sumuvalot, ainutlaatuinen säleikkö ja pianon mustat koristukset edessä ja takana. Uudet 5-puolaiset mattamustat timanttileikatut vanteet kohentavat vaikutelmaa vahvasta suorituskyvystä.
Sisäpuolella on käytetty lukuisia tyylikeinoja ainutlaatuisista koristuksista, polkimista ja matoista urheilullisiin istuimiin ja erityiseen ohjauspyörään. Lisäksi autossa on korkeatasoinen sisävalaistuspaketti, joka huokuu yksityiskohtaisuutta. S90 ja V90 R-Design -mallien myynti alkaa heinäkuussa.

22.6.2016

Lisätietoja: Volvo Car Finland Oy Ab