Suoratoista lisää sisältöä Volvossasi Prime Video- ja YouTube-sovelluksilla

15. syyskuu 2023

Volvo on ensimmäisiä autonvalmistajia, jotka tarjoavat Prime Videon autoihinsa.

Myös YouTube on tulossa pian Googlea käyttäviin Volvoihin. Palvelu tulee saataville valmiiksi asennettuna sovelluksena 18. päivä syyskuuta alkaen. Se julkaistaan asteittain automaattisena päivityksenä (OTA) markkina kerrallaan.

“Prime Videon ja YouTuben kaltaisten palvelujen lisääminen autoihimme kasvattaa ohjelmisto- ja sovellusvalikoimaamme, joka parantaa viihtyvyyttä”, sanoo Volvon uusien autojen ohjelmapäällikkö Erik Severinson. “Lunastamme lupauksemme valmistaa autoja, jotka kasvavat ja kehittyvät asiakkaiden mukana ajan kuluessa.”

Koska turvallisuus on Volvon ydinaluetta, videoiden suoratoisto on mahdollista vain, kun auto on pysähdyksissä.

Lisätietoja

• Prime Video tulee ladattavaksi Google Playsta. YouTube tulee autoihin valmiiksi asennettuna OTA-päivityksen osana.
  • Molemmat sovellukset tulevat saataville Volvo -autoihin, joissa on sisäinen Googlen järjestelmä.
  • Edellä mainittujen ominaisuuksien ja palvelujen saatavuus voi vaihdella markkinakohtaisesti.
  • Tietyillä markkinoilla Volvo Cars ei toimita näiden palvelujen (ja muiden digitaalisten palvelujen) suoratoistoon tarvittavia tietoja autoihin. Markkinoilla, joilla tiedot toimitetaan, ne ovat tiettyjen ehtojen ja rajoitusten alaisia.
  • Google, Google Play ja YouTube ovat Google LLC:n tavaramerkkejä.

15.9.2023