Asiakastiedote

 

Asiakastiedote: Koronavirukseen varautuminen ja ennaltaehkäisy Biliassa 

Asiakastiedote 17.3.2020 

Meille Biliassa asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuus on ensiarvoisen tärkeää. Palvelemme kaikissa toimipisteissämme normaalisti ja turvallisuuden takaamiseksi olemme ryhtyneet ennaltaehkäiseviin toimiin. 

  • Liiketilojemme pintojen siivousta ja desinfiointia on tehostettu. Edellytämme myös asiakkailtamme ja työntekijöiltämme hyvää käsihygieniaa. Tämä tarkoittaa huolellista saippuapesua sekä käsidesin käyttöä.  
  • Toistaiseksi emme kättele asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme.
  • Tilojemme pintojen puhtaanapidon lisäksi kiinnitämme erityistä huomiota ovenkahvojen, tuolien, kahviautomaattien kosketusnäyttöjen ja muiden virustartunnoille otollisten pintojen puhdistamiseen.
  • Desinfioimme esittely-ja vaihtoautot. 
  • Myös huolletut autot puhdistetaan ja desinfioidaan ennen asiakkaalle luovutusta.
  • Jääthän kotiin matalalla kynnyksellä, jos tunnet itsesi kipeäksi. Palvelemme sinua mielellämme niin puhelimitse kuin sähköpostillakin. Myös chat auttaa sinua akuuteissa asioissa.  
  • Voit varata autollesi huollon nettiajanvarauksen kautta. Voimme noutaa autosi ja palauttaa sen sinulle huollettuna noutopalvelumme avulla. 

Teemme kaikkemme, että Biliassa asiointi on jatkossakin mahdollisimman turvallista. Seuraamme tilanteen kehittymistä ja päivitämme mahdolliset muutokset tähän ohjeeseen. Toivomme kaikilta malttia sekä jokaiselle terveyttä tässä poikkeuksellisessa tilanteessa. 

Ystävällisin terveisin, 

Mats Lille 

toimitusjohtaja